Join Us

Κανονιστικη Συμμορφωση

«Η συμμόρφωση είναι το θεμέλιο της εμπιστοσύνης»

Στο σημερινό επιχειρηματικό τοπίο, όπου οι κανονισμοί εξελίσσονται γρήγορα και τα ηθικά πρότυπα ελέγχονται συνεχώς, ο ρόλος της συμμόρφωσης γίνεται όλο και πιο κρίσιμος. Η mediatel ως μια καθιερωμένη εταιρεία με τεράστιες αναπτυξιακές προοπτικές που στοχεύει να διατηρήσει τη φήμη της έχει επενδύσει σε  μια ισχυρή λειτουργία συμμόρφωσης ως θεμέλιο της οργανωτικής της ακεραιότητας.

Πολιτική κατά της Βίας των Διακρίσεων & Παρενόχλησης στην Εργασία

Αναγνωρίζουμε την ευθύνη για ένα εργασιακό περιβάλλον που προάγει τον σεβασμό και την παροχή ίσων ευκαιριών. Σκοπός της Πολιτικής είναι η πρόληψη και καταπολέμηση κάθε μορφής διακρίσεων βάσει προσωπικών χαρακτηριστικών και επιλογών, η δημιουργία και εδραίωση ενός περιβάλλοντος εργασίας, το οποίο σέβεται, προωθεί και διασφαλίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και το δικαίωμα κάθε ανθρώπου σε έναν κόσμο εργασίας χωρίς βία και παρενόχληση.

Ενημερώσου για την Πολιτική, εδώ.

Image

Πολιτική Καταπολέμησης της Απάτης, Διαφθοράς & Δωροδοκίας

Μία από τις Βασικές Αξίες της mediatel είναι ότι ενεργούμε πάντα νόμιμα, με δεοντολογικό τρόπο, με ακεραιότητα και σεβασμό για την κοινότητα και το περιβάλλον.  Η δωροδοκία και η σχετική ανάρμοστη συμπεριφορά που αναφέρονται στην παρούσα Πολιτική δεν αποτελούν μόνο σοβαρά ποινικά και αστικά αδικήματα, αλλά αντίκεινται επίσης στις Κοινές μας Αξίες.

Ενημερώσου για την Πολιτική, εδώ.

Image

Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων

Η προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα είναι θεμελιώδες δικαίωμα.

Στο πλαίσιο αυτό, η τρέχουσα Πολιτική Προστασίας Δεδομένων συμμορφώνεται με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 (εφεξής «GDPR»), τις οδηγίες, τις γνωμοδοτήσεις, αποφάσεις και συστάσεις της Ελληνικής Αρχής Προστασίας Δεδομένων και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Προστασίας Δεδομένων, καθώς και με τον ν. 4624/2019 (ΦΕΚ Α΄137), με τον οποίο ορίζονται μέτρα εφαρμογής του GDPR και ενσωματώνεται στην εθνική νομοθεσία η Οδηγία (ΕΕ) 2016/680.

Η mediatel επιτρέπει την πρόσβαση μόνον εξουσιοδοτημένων προσώπων σε αυτά και λαμβάνει αυξημένα μέτρα ασφάλειας των δεδομένων μεταξύ άλλων από απώλεια, εσφαλμένο χειρισμό, μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, τροποποίηση ή αποκάλυψη.

Ενημερώσου για την Πολιτική, εδώ.

Image

Πολιτική για τοποθέτηση ιχνηλατών σε ιστοσελίδες

Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου με πληροφορίες, τα οποία αποθηκεύονται από τον διακομιστή (server) ενός ιστοτότοπο στην τερματική συσκευή (υπολογιστής, κινητό τηλέφωνο κλπ.) ενός επισκέπτη/χρήστη κατά την πλοήγηση σε αυτόν. Ο ιστοτόπος ανακτά τις εν λόγω πληροφορίες σε κάθε επίσκεψη προκειμένου να προσφέρει σχετικές με αυτές υπηρεσίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιων πληροφοριών είναι οι προτιμήσεις του χρήστη σε μια ιστοσελίδα, όπως αυτές δηλώνονται από τις επιλογές που κάνει σε αυτή (π.χ. επιλογή συγκεκριμένων «κουμπιών», αναζητήσεων, κ.λπ.). Σε αυτή την ενότητα, χρησιμοποιούμε γενικά τον όρο “cookies” ως ένα συγκεντρωτικό όρο για να περιγράψουμε τεχνικές όπως cookies, Flashcookies και webbeacons.

Ενημερώσου για την Πολιτική, εδώ.

Image

Ενδελεχής έλεγχος τρίτων μερών

Η mediatel απαιτεί από τα τρίτα μέρη με τα οποία συνεργάζεται να συμμορφώνονται με τα πρότυπα του Κώδικα Τρίτων Μερών. Για αυτό το λόγο έχει καθοριστεί  διαδικασία ενδελεχούς ελέγχου της ακεραιότητας των συνεργατών της για συγκεκριμένους τύπους συνεργασιών.

Ο συνεργάτης καλείται να παρέχει στη mediatel όλα τα απαιτούμενα έγγραφα και πληροφορίες πριν από την υπογραφή της σύμβασης. Όταν η συγκέντρωση των στοιχείων ολοκληρωθεί, η διεύθυνση  κανονιστικού ελέγχου (compliance) ελέγχει τη διαδικασία ως προς την πληρότητά της και τον εναπομείναντα κίνδυνο και εισηγείται στον αρμόδιο Διευθυντή ο οποίος θα εγκρίνει ή απορρίψει τη συνεργασία.

Image

Εκπαιδεύσεις σε θέματα Συμμόρφωσης

Η εκπαίδευση για την ευαισθητοποίηση σχετικά με Κανονιστική Συμμόρφωση είναι θέμα πρωταρχικής σημασίας για την mediatel. Οι εκπαιδεύσεις υποστηρίζουν την κουλτούρα ηθικής και συμμόρφωσης σε όλο τον οργανισμό.  Στα πλαίσια αυτά λειτουργεί εσωτερικό τμήμα training με την ονομασία mediatel Academy.

Η εκπαίδευση περιλαβαίνει:

Πολιτικές ποιότητας και ασφάλειας, Πολιτικές εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας, Κανονισμός εργασίας, Υγεία και ασφάλεια στην εργασία, Εκκένωση κτηρίου, Σχέδιο επιχειρησιακής συνέχειας, Ασφάλεια πληροφοριών, Προστασία προσωπικών δεδομένων και ότι αφορά τα πιστοποιημένα πρότυπα της εταιρείας όπως το τμήμα ποιότητας (ISO 9001), ασφάλειας και προστασίας προσωπικών δεδομένων (ΚΠΠΔ), υγείας και ασφάλειας στην εργασία (ISO 45001), Ασφάλειας Πληροφοριών (ISO 27001), Επιχειρησιακής συνέχειας (ISO 22301) και Διαχείρισης Περιβάλλοντος (ISO 14001) κτλ.

Image

Κώδικας Επαγγελματικής Δεοντολογίας

Με τον Κώδικα Επαγγελματικής Δεοντολογίας καθορίζεται το γενικό πλαίσιο της αποδεκτής για την επιχείρηση επαγγελματικής συμπεριφοράς για συνεχή βελτίωση και αποτελεσματική εταιρική διακυβέρνηση.

Σκοπός του είναι να εξηγήσει σε όσους απευθύνεται τις αξίες της mediatel , να περιγράψει τις αρχές επαγγελματικής δεοντολογίας και ηθικής με τις οποίες η Εταιρία θέλει να λειτουργεί και να αποτελέσει τον οδηγό της καθημερινής επαγγελματικής συμπεριφοράς όλων των εργαζομένων της και λοιπών εμπλεκόμενων μερών.

Η mediatel είναι συνυφασμένη με τις αξίες της, οι οποίες αποτελούν το πιο πολύτιμο περιουσιακό της στοιχείο.

Ανάμεσα τους συγκαταλέγονται: η συμμόρφωση με τους νόμους και το δίκαιο του ανταγωνισμού, η συμμόρφωση με τους κανόνες της Εταιρίας, η διατήρηση και προστασία της ακεραιότητας, διαφάνειας και εντιμότητας σε κάθε τομέα δράσης, η ειλικρινής και δίκαιη συμπεριφορά και η αμεροληψία, η αρχή της ίσης μεταχείρισης και ο σεβασμός στον άνθρωπο.

Image

Δίαυλοι Υποβολής Αναφορών της mediatel

Η mediatel ενθαρρύνει τη χρήση των διαθέσιμων εταιρικών (εσωτερικών) διαύλων αναφοράς για να διασφαλίσει τον έγκαιρο έλεγχο και την κατάλληλη ενημέρωση της Διοίκησης.

Αναφορές μπορούν να υποβάλλουν εργαζόμενοι της Εταιρείας ή υποψήφιοι ή πρώην εργαζόμενοι, σύμβουλοι, ειδικοί συνεργάτες και άλλοι επαγγελματίες που προσφέρουν υπηρεσίες στην Εταιρεία και πρόσωπα που απασχολούνται, υπό την εποπτεία και τις οδηγίες αναδόχων, υπεργολάβων και προμηθευτών της mediatel.

Η Εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για τη διασφάλιση της Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων, του απορρήτου και της προστασίας των προσώπων από κάθε μορφής αντίποινα υπό τους όρους των ελληνικών νόμων 4990/2022 και 4808/2021.

Η διαδικασία των αναφορών δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται καταχρηστικά για απερίσκεπτες κατηγορίες ή προσωπικά παράπονα. Για την αποτροπή κακόβουλων ή αβάσιμων αναφορών, ενδέχεται να επιβληθούν κυρώσεις σε εργαζόμενους οι οποίοι ενήργησαν με κακή πίστη.

Διαθέσιμοι Δίαυλοι για την υποβολή αναφοράς.

  1. Υποβολή αναφοράς μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Αναφορών:
    https://mediatel.ethics.help
  1. Αποστολή email στο: ethics.help@mediatel.gr

(συνδέεται ανώνυμα με την παραπάνω ηλεκτρονική πλατφόρμα αναφορών, χωρίς να αποκαλύπτεται η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αναφέροντα).

  1. Αποστολή ταχυδρομικής επιστολής στη mediatel Υπόψιν του Υπευθύνου Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Λεωφ. Κηφισίας 125 – 127, 115 24, Αθήνα.
  2. Μέσω προσωπικής συνάντησης με τον Υπεύθυνο Κανονιστικής Συμμόρφωσης.

Ο αναφέρων λαμβάνει επιβεβαίωση παραλαβής της αναφοράς εντός επτά ημερών από την υποβολή της, καθώς και ενημέρωση για τις ενέργειες που αναλαμβάνονται από τα αρμόδια όργανα της Εταιρείας εντός τριμήνου από την υποβολή της αναφοράς.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να υποβάλετε μια αναφορά μέσω του διαύλου #1, θα λάβετε τον μοναδικό κωδικό αναγνώρισης για να έχετε πρόσβαση στην εικονική θυρίδα της αναφοράς σας και να παρακολουθείτε την πρόοδο της. Παρακαλούμε να διατηρείτε αυτόν τον κωδικό αναγνώρισης με ασφάλεια, καθώς αυτός είναι το μοναδικό μέσο για επικοινωνία με την Εταιρεία ως αναφέρων.

Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε τον δίαυλο #2, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email χωρίς να αποκαλύπτετε την προσωπική σας διεύθυνση email. Η Εταιρεία θα διατηρήσει την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών σας και θα εξετάσει την αναφορά σας με την ανάλογη σοβαρότητα και εμπειρία.

Και οι δύο διαύλοι είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να προστατεύεται η ταυτότητα του αναφέροντα και να εξασφαλίζεται η αποτελεσματική και ασφαλής επικοινωνία με την Εταιρεία. Ευχαριστούμε που επιλέξατε να μοιραστείτε τις πληροφορίες σας και ότι μπορούμε να βοηθήσουμε στην επίλυση του θέματός σας.

Μπορείτε να υποβάλλετε αναφορά στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ) μέσω του επίσημου ιστότοπου της στο https://aead.gr/submit-complaint. Εκεί θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και οδηγίες για να υποβάλετε την αναφορά σας, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 4990