Δίαυλοι Υποβολής Αναφορών της mediatel
Η mediatel ενθαρρύνει τη χρήση των διαθέσιμων εταιρικών (εσωτερικών) διαύλων αναφοράς για να διασφαλίσει τον έγκαιρο έλεγχο και την κατάλληλη ενημέρωση της Διοίκησης.
Αναφορές μπορούν να υποβάλλουν εργαζόμενοι της Εταιρείας ή υποψήφιοι ή πρώην εργαζόμενοι, σύμβουλοι, ειδικοί συνεργάτες και άλλοι επαγγελματίες που προσφέρουν υπηρεσίες στην Εταιρεία και πρόσωπα που απασχολούνται, υπό την εποπτεία και τις οδηγίες αναδόχων, υπεργολάβων και προμηθευτών της mediatel.
Η Εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για τη διασφάλιση της Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων, του απορρήτου και της προστασίας των προσώπων από κάθε μορφής αντίποινα υπό τους όρους των ελληνικών νόμων 4990/2022 και 4808/2021.
Η διαδικασία των αναφορών δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείται καταχρηστικά για απερίσκεπτες κατηγορίες ή προσωπικά παράπονα. Για την αποτροπή κακόβουλων ή αβάσιμων αναφορών, ενδέχεται να επιβληθούν κυρώσεις σε εργαζόμενους οι οποίοι ενήργησαν με κακή πίστη.
Διαθέσιμοι Δίαυλοι για την υποβολή αναφοράς.
- Υποβολή αναφοράς μέσω της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Αναφορών:
https://mediatel.ethics.help
- Αποστολή email στο: ethics.help@mediatel.gr
(συνδέεται ανώνυμα με την παραπάνω ηλεκτρονική πλατφόρμα αναφορών, χωρίς να αποκαλύπτεται η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του αναφέροντα).
- Αποστολή ταχυδρομικής επιστολής στη mediatel Υπόψιν του Υπευθύνου Κανονιστικής Συμμόρφωσης, Λεωφ. Κηφισίας 125 – 127, 115 24, Αθήνα.
- Μέσω προσωπικής συνάντησης με τον Υπεύθυνο Κανονιστικής Συμμόρφωσης.
Ο αναφέρων λαμβάνει επιβεβαίωση παραλαβής της αναφοράς εντός επτά ημερών από την υποβολή της, καθώς και ενημέρωση για τις ενέργειες που αναλαμβάνονται από τα αρμόδια όργανα της Εταιρείας εντός τριμήνου από την υποβολή της αναφοράς.
Σε περίπτωση που επιλέξετε να υποβάλετε μια αναφορά μέσω του διαύλου #1, θα λάβετε τον μοναδικό κωδικό αναγνώρισης για να έχετε πρόσβαση στην εικονική θυρίδα της αναφοράς σας και να παρακολουθείτε την πρόοδο της. Παρακαλούμε να διατηρείτε αυτόν τον κωδικό αναγνώρισης με ασφάλεια, καθώς αυτός είναι το μοναδικό μέσο για επικοινωνία με την Εταιρεία ως αναφέρων.
Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε τον δίαυλο #2, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email χωρίς να αποκαλύπτετε την προσωπική σας διεύθυνση email. Η Εταιρεία θα διατηρήσει την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών σας και θα εξετάσει την αναφορά σας με την ανάλογη σοβαρότητα και εμπειρία.
Και οι δύο διαύλοι είναι σχεδιασμένοι έτσι ώστε να προστατεύεται η ταυτότητα του αναφέροντα και να εξασφαλίζεται η αποτελεσματική και ασφαλής επικοινωνία με την Εταιρεία. Ευχαριστούμε που επιλέξατε να μοιραστείτε τις πληροφορίες σας και ότι μπορούμε να βοηθήσουμε στην επίλυση του θέματός σας.
Μπορείτε να υποβάλλετε αναφορά στην Εθνική Αρχή Διαφάνειας (ΕΑΔ) μέσω του επίσημου ιστότοπου της στο https://aead.gr/submit-complaint. Εκεί θα βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και οδηγίες για να υποβάλετε την αναφορά σας, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 4990