Η Mediatel, στα πλαίσια της απόφασης της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Αρ. Απόφασης ΕΕΤΤ, 621/011/27-9-11, ΦΕΚ, Αρ. Φύλλου 2417/Β’/2011, , όπως αυτή τροποποιήθηκε από την 991/7Β, ΦΕΚ 2394/Β’/2021) , παρουσιάζει στο κάτωθι πίνακα τους δείκτες ποιότητας Κ01 της υπηρεσίας πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου 11850.
Επεξηγήσεις:
(1) Ο μέσος χρόνος απόκρισης της υπηρεσίας
(2) Το 50ο εκατοστημόριο του χρόνου απόκρισης
(3) Το 95ο εκατοστημόριο του χρόνου απόκρισης
(4) Το ποσοστό των κλήσεων που απαντώνται εντός 20 δευτερολέπτων από τη στιγμή της εγκατάστασης της κλήσης, εξαιρουμένης της διάρκειας του αρχικού μηνύματος πληροφόρησης.
Αριθμός υπηρεσίας τηλεφωνικού καταλόγου | Μέσος χρόνος απόκρισης (sec) (1) | Χρόνος απόκρισης (50ό εκατοστημόριο) (sec) (2) | Χρόνος απόκρισης (95ο εκατοστημόριο) (sec) (3) | Ποσοστό κλήσεων (%) που απαντώνται εντός 20 sec (4) |
---|---|---|---|---|
Περίοδος συλλογής δεδομένων : 2ο εξάμηνο 2024 (Download CSV εδώ) | ||||
11850 | 17,16 | 6,00 | 69,00 | 87,09 |
Περίοδος συλλογής δεδομένων : 1ο εξάμηνο 2024 (Download CSV εδώ) | ||||
11850 | 14,66 | 6,00 | 61,00 | 88,76 |
Περίοδος συλλογής δεδομένων : 2ο εξάμηνο 2023 (Download CSV εδώ) | ||||
11850 | 15,04 | 6,00 | 67,00 | 87,26 |
Περίοδος συλλογής δεδομένων : 1ο εξάμηνο 2023 (Download CSV εδώ) | ||||
11850 | 12,70 | 6,00 | 49,00 | 89,41 |
Περίοδος συλλογής δεδομένων : 2ο εξάμηνο 2022 (Download CSV εδώ) | ||||
11850 | 13,15 | 6,00 | 51,75 | 89,58 |
Περίοδος συλλογής δεδομένων : 1ο εξάμηνο 2022 (Download CSV εδώ) | ||||
11850 | 13,15 | 6,00 | 51,00 | 90,18 |
Η Mediatel, στα πλαίσια της απόφασης της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Αρ. Απόφασης ΕΕΤΤ, 621/011/27-9-11, ΦΕΚ, Αρ. Φύλλου 2417/Β’/2011), παρουσιάζει στο κάτωθι πίνακα τους δείκτες ποιότητας της υπηρεσίας πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου 11850 :
Επεξηγήσεις:
(1) X είναι ο μέσος χρόνος (σε δευτερόλεπτα) μέχρι τη στιγμή που ο χειριστής (operator) απαντά στον καλούντα τελικό χρήστη για την παροχή της ζητούμενης πληροφορίας.
(2) () εντός παρένθεσης αναγράφεται το ποσοστό των κλήσεων με ακρίβεια δύο δεκαδικών ψηφίων που απαντώνται από χειριστή (operator) εντός 20 δευτερολέπτων από τη στιγμή της εγκατάστασης της κλήσης, εξαιρουμένης της διάρκειας του αρχικού μηνύματος πληροφόρησης.»
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου (Κ01) Χρονική περίοδος συλλογής δεδομένων :
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2021
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 7 sec (90,91%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2021
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 10 sec (86,49%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2020
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 14 sec (80,20%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2020
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 6 sec (90,08%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2019
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 5 sec (92,28%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2019
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 5 sec (91,58%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2018
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 7 sec (87,97%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2018
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 6 sec (89,21%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2017
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 4 sec (92,81%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2017
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 5 sec (91,78%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2016
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 7 sec (89,40%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2016
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 6 sec (89,80%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : B’ εξάμηνο 2015
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 9 sec (85,96%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2015
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 9 sec (85,56%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2014
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 8 sec (85,09%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : A’ εξάμηνο 2014
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 5 sec (90,61%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2013
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 6 sec (88,60%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : A’ εξάμηνο 2013
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 4 sec (91,63%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2012
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 6 sec (88,07%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : A’ εξάμηνο 2012
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 6 sec (88,60%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : B’ εξάμηνο 2011
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 3 sec (93,19%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : A’ εξάμηνο 2012
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 6 sec (88,60%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Β’ εξάμηνο 2010
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 5 sec (90,93%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2010
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 11 sec (83,31%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : B’ εξάμηνο 2009
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 10 sec (85,09%)
Περίοδος συλλογής δεδομένων : Α’ εξάμηνο 2009
Χρόνος απόκρισης υπηρεσιών πληροφοριών καταλόγου 10 sec (84,91%)