.
.

Call Center – Υπηρεσίες Τηλεφωνικού Κέντρου

Οι υπηρεσίες του Call Center της Mediatel αποτελούν τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την αμφίδρομη επικοινωνία επιχειρήσεων, φορέων και οργανισμών με κοινό και πελάτες.

H Mediatel κατέχει ηγετική θέση στην αγορά από το 1995 και έχει αναλάβει περισσότερους από 50 νέους πελάτες κατά τη διάρκεια των τελευταίων 3 ετών σε έργα όπως: Εξυπηρέτηση πελατών, Έρευνες Ικανοποίησης, Παροχή πληροφοριών τηλεφωνικού καταλόγου, Προώθηση υπηρεσιών και επικαιροποίηση στοιχείων πελατολογίου, ενώ διενεργούνται περισσότερες από 20 εκατομμύρια τηλεφωνικές επικοινωνίες με πελάτες κάθε χρόνο τόσο στην ελληνική γλώσσα όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες (πχ: Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, Πορτογαλικά κ.ά.). Το Call Center της Mediatel είναι εξοπλισμένο με σύγχρονες θέσεις εργασίας και μπορεί να προσφέρει σε κάθε επιχείρηση ωράριο λειτουργίας 24×7 καθώς έχει δυνατότητα απρόσκοπτης λειτουργίας.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι πελάτες που μας εμπιστεύονται, εκπροσωπούν μεγάλο μερίδιο της αγοράς του κλάδου στον οποίο ανήκουν (Τηλεπικοινωνίες, Ενέργεια, Ψυχαγωγία, Διασκέδαση, Τουρισμός, Φαρμακοβιομηχανίες, Λιανική αγορά κ.α.). Αυτό μας έχει δώσει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε εμπειρία σε ευρύ φάσμα Παρεχόμενων Υπηρεσιών και να είμαστε πλέον σε θέση να δημιουργούμε άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες οι οποίοι ειδικεύονται στα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για το έργο εξυπηρέτησης που αναλαμβάνουν, ανεξάρτητα από τον τομέα στον οποίο ειδικεύεται η κάθε επιχείρηση.

Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της επένδυσης στο Ανθρώπινο Δυναμικό του Call Center. Οι υπάλληλοί μας, αποτελούν τον κύριο παράγοντα της επιτυχίας μας. Ο προγραμματισμός, η οργάνωση, οι μετρήσεις και η ανανέωση του υλικού της εκπαίδευσης αποτελούν βασικά  εργαλεία, ώστε να υπάρχει σωστή βάση δεδομένων για την παρακολούθηση και βελτίωση των ποιοτικών δεικτών της εξυπηρέτησης που παρέχεται από τις ομάδες εξυπηρέτησης.

Για την επιλογή του προσωπικού, έχουν καθοριστεί υψηλά ποιοτικά κριτήριά για κάθε διαδικασία, τα οποία ελέγχονται διαρκώς με την διενέργεια εσωτερικών ελέγχων. Η Mediatel παρέχει τις κάτωθι υπηρεσίες Call Center:

Εισερχόμενη Εξυπηρέτηση

  • Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Τεχνική Υποστήριξη
  • Πληροφορίες τηλεφωνικού Καταλόγου

Εξερχόμενη Εξυπηρέτηση

  • Ενημέρωση
  • Έρευνες Ικανοποίησης / Επίλυση Παραπόνων
  • Προωθητικές Ενέργειες

Back office Services

  • Υπηρεσίες Διαχείρισης Συμβολαίων
  • Καταχώρηση / Ενημέρωση στοιχείων συμβολαίων
  • Επεξεργασία / ολοκλήρωση αιτημάτων
  • Διαχείριση φαξ / e-mails πελατών

Δανεισμός Προσωπικού

  • Διοικητική υποστήριξη & επίβλεψη έργου από ομάδα της Mediatel
  • Διοικητική υποστήριξη & επίβλεψη έργου από ομάδα του πελάτη
  • Διοικητική υποστήριξη & επίβλεψη έργου από ομάδα του πελάτη & της Mediatel